Äckelpäckel söndag

Jaha, så var det söndag igen. Veckorna går snabbt nu för tiden... Men det är bra. Solen skiner idag och det är uuunderbart. Att lite ljus kan påverka en så mycket, det är väl helnajs.
Mh, idag mår jag sådär. Kanske som jag förtjänar men efter några liter vatten tror jag att jag mår bättre. Så nu blir det att ösa.
Igårkväll spenderades först hos Josefin som hade fest. Sen drog jag och Moa till Skylten. Vi var partydjuren nummer ett då. Kvällen var najs med najs folk. Härligt härligt.
Idag är inte lika najs, bråkar med mamma som vanligt och har ingenting att göra...
Jävla mamma, hon kan verkligen dra ner en till botten.

Fuck henneee rååå. Aja full fart nu va, LOV FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0