"Aldrig mer..."

Heju heju.
Imorgon börjar skolan och jag känner mig inte särskilt utvilad. Snarare näst intill utbränd. Men det har ändå vart nedrans soft med lov, bara det att jag skulle behöva få ta igen några timmars sömn. Men men, jag lever.
Tänkte försöka komma i tid imorgon, första dan liksom. Heja heja. Att ta bussen 07.24 är INTE enkelt på något sätt.

Jaja.
Igår vaknade jag upp och mådde skit. Skulle träffa Cissi och bestämde mig för att göra det även fast jag mådde som jag gjorde. Var allt för länge sen vi sågs så det var verkligen nice. Drog till Norrköping och kikade runt lite. Helbra tills jag var jääättenära på att svimma och spy inne på Donken, haha ussschhhh... Tänker fortfarande på hur pinsamt det hade vart ifall jag spydde där inne. Skulle aldrig hunnit springa till toan. Istället låg jag över kassan och hon i kassan frågade vad det var med mig eller nått, och då började allt snurra så då la jag mig på ett annat bord hahah sen ut o ta luft, var helt svettig. Fin baksmälla det där asså. Ska vi säga den gamla vanliga meningen "Jag ska aldrig mer dricka." Ah yeah right, vi kör på't! (Y)

Huh! Sen drog iallafall Cissi hem och då tog jag bussen till David och vi gjorde inte allt för mycket men vi var pigga_klubben som vanligt. Typ somna men det var chillen. Hade kunnat dragit på två fester men näe, Mirre sa nej till det.  WOW. Haha, nae men nice då.



Nu ska jag duscha, ta några djupa andetag och försöka få bort ångesten som jag har inför skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0