Bra humör yes

Tjjjjjenafan.
Är på bra humör fast varför vet jag inte men det är asnice så det är ingenting jag behöver undra. Nah.
Jauu. I fredags var jag i Norrköping som sagt. Det var chill till en början fast mot slutet hade vi ingenstans att vara och allt var typ döööött så jag drog hem med ett tidigare tåg. Träffade Moa och Erika i Linköping ett tag istället tills jag drog hem.
Halft misslyckad kväll men säger som alltid när det blir så: Bättre än att sitta hemma och ruttna.

Lördagen började med att Olga ringde och frågade om vi kunde ses. Var lite död men vi drog till Ikano iallafall. Hade saknat bryyyden så det var nice. På kvällen drog jag, Moa och Emelie till Skylten. Träffade kul folk och söp så den kvällen var rätt lyckad. Idag vaknade jag upp lite bakis men det gick över rätt snabbt efter några liter vatten och några tabletter. Drog till Ikano igen fast med mamma. Köpte en tröja jag la undan igår och letade efter kläder till mamma men hon har blivit sviiiiintjock så vi bestämde oss för att shoppa en annan dag, då hon blivit smal igen. HAHA. Stackars.

Snart kommer Patte hem med pizza. Det gjorde mig lite mer glad, haha wohooohohohohohoohoho peppa med mig? Nahe nae alla är typ deppiga förutom jag. Deppungar som spenderar sin tid på att deppa VAH.


Mirre just nu.

Kommentarer
Postat av: ante

ihihih go go :D:D

2009-02-09 @ 19:13:35
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0