Fredag den 13e

Lovar att nästan alla har det som rubrik i sina ínlägg idag... Å till och med jag. Mjaaauwp.
Har inte hänt någonting dåligt än så länge, förrutom att jag försov mig men det gör jag ju varje dag, så nejjeh. Aah... Är i skolan idag. Ensam från klassen med några snubbar från Tomten, andra IT-media klassen alltså. Men dem känner jag inte så det gör inte saken bättre direkt. Fast, Per kommer snart så det är ju chill. Och så kom Joel hit förut istället för att ha idrott. Han rädda mig ett tag iallafall. Bra bra.

Idag klockan halv fem ska jag iväg på 40års-fika... Erkänn det låter wiiiktigt woligt? Nehejru... Hela dagen sabbad, fast jag tror att jag kan dra därifrån hyffsat tidigt och kanske göra nånting woooligt ikväller... Kanske. Vi får se hur det blir med det, Och med allt annat. Iochmed 40års-fikan som jag tänkte på när jag satt på bussen idag kom jag och tänka på en massa gamla skitsaker som jag har förträngt, och inte sagt till nån. Jag kom på att min uppväxt har vart upp och ned. Ofta jag kommer på det en sån här dag? Galet galet och jätttejätteintressant.

Sammanhängande inlägg, som vanligt!!!!!!111...

Ah shit, helt tyst här inne. Jag har ingen att prata med, det är jobbigt tycker jag.

Tjiiing! Jag har en plan:
Skriva den där 2sidorsuppsatsen jääävligt snabbt och sen dra hem innan tre. Lyckas jag?


...Jag återkommer.
Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0