Fredagsklubben fast det är tisdag!

Ha
Ha
Ha
Ha
Ha


Typ bäääst dag.
Trodde den skulle suga med tanke på hur trött jag var första lektionen då vi hade matteprov som gick åt rövhålet menneh chillade tills lunch sen var det dags för medieproduktion och då fick vi börja med att spela in en låt i studiogrejsimojen med massa coooula ljud och sånt. Väldigt seriöst med Bäbä vita lamm... Bäst när jag inte kunde hålla mig ifrån att skrika "MOHAMEEEED" i slutet av låten. Mohaha... Sen fick jag och Moa den brillianta idén om att ha eget radioprogram så vi knallade in i studion och drog på oss mick och hörlurar och snackade skit med fina dialekter tills det spårade ur något och lärarn drog på högtalarna som sitter typ över hela skolan vid kiosken där nere. Det innebar att alla där nere hörde oss hahah tror inte jag har skrattat så mycket på länge alltså. "Välkomna till MM radion idag ska vi ge er frukosttips... MMM-Mirre & Moas mackor!!!!" Ahahah ändå bäst när ingen såg oss där nere och vi pekade ut massa och ba "DU DÄR I RÖD JACKA, JAA DU!! Det är Gud som talar från högtalaren!"
AHAHAAHH men okej, nog om det fan.

Åkte hem efter skole iallafall. Var fette trött men det hindrade mig inte från att dra till Ryd för att träffa Bette, Yasse och Rachel. Blev vattenpipa och snack, asnice och träffa brudarna jaooop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0