Full fart hela dan

Började med skola, en lektion och sen stannade jag kvar lite längre för att fixa en powerpoint med Jennie och Belinda men aaaallt sket sig så vi blev långt ifrån klara. Efter det bussade jag hem och sen in till musikskolan för att spela gitarr. Första lektionen och jag kände mig som ett mongo, särskilt när jag fick klippa av mina långa naglar azzzzz shiiiit omg liksom. Jau, blir väl ett bra tidsfördriv i varje fall.
Jaop, sen hem och sen tog jag 17-tåget till Norrköping. Mötte upp Nadde, Shima, Victoria och Lina. Vi började med pommes och sen hem till dreadskvinnan Shima. Blev vattenpipa och massa sommarmusik. Shima firrade några dreads på mig i underhåret också men inte många så det är inte så märkvärdigt men ändå! Hela mitt hår är ju ändå i en enda stor tova, hah. Sen blev det pommes igen. Vi är tjocksmockarna nummer ett kan jag lova. Men fette nice dag och jag äääälskar Norrköping. Det är fan skillnad på folket. Ska dit och kirra en grej imorrn också och träffa nördarna lite va.


Shabbababa, är kissnödig och har jeedeont i huvudet. Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0