Gudmurgun

Damn vad segt då.
Är vaken, men ändå inte vaken. Ni fattar...

Uhm. Idag ska jag ta mig in till stan för att träffa Nadde. Vad vi ska göra är det ingen som vet men blir väl en runda där och sen en fika efter det, om jag får gissa.
Egentligen oooorkar jag inte ta en dusch, klä på mig och allt sånt där men eftersom att jag har kommit på att:
Viljan går före orken, så tänker jag inte dissa Naddu bara för att jag inte orkar gå utanför dörrn egentligen.
Bra tänkt Mirran. Yayz, skulle haft chillkväll hos Joel ikväll men blev lite problem så vi skjuter upp det tills nästa vecka istället. Okey, fint. Nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll istället... HU HU aja, det blir att ta dagen som den kommer lite då!


Pews.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0