Helkonstigt inlägg

Jobbigaste natten ever.

Tomt.


Hade nyss en sak jag tänkte skriva ner men nu tog det stopp, någon form av blackout kanske...

Men men. Natt, morgon nu och grejjer och jag vet inte huuuur många gånger jag har vaknat sen jag gick och la mig. Minst en gång i timman och lite sådär kort kan jag säga att det känns som att det är NÅTT som jag oroar mig över som gör att jag vaknar hela fucking tiden även fast jag är jättetrött och grejjen är att jag inte vet VAD det är, för det känns som att det inte är någonting.

Menneehh atte, om man skulle ta å berätta lite om sin "dag" kanske.
Fredag (väl?)
Vaknade upp och kände hur jag bara kom närmre och närmre måndag, skolan, stress, press, ja, ni vet... Förträngde känslan rätt snabbt eftersom att det är smartast att leva i nuet. Gjorde lite kaffe och berömde mig själv för att jag steg upp innan klockan slagit 12. Det funkade.
Sen hände det inte mycket kan jag lova... Åt pommes och klurade på vad jag skulle hitta på till kvällen. Tjing tjong så blev det kväll och då drog jag och Moa till Norrköping och mötte Pontus, David och ööööh... en Namnlös person. Nejjemen, minns inte.
SEGT. Försökte hitta ställe till kvällen att vara på. Tillslut gjorde vi det, en så kallad "fest" blev det.
Jag mådde bra till en början men stressade väl med drickan så det slutade i spya och en sovandes Mirre i köket.
Men sen vaknade jag och mådde lite bättre iallafall, alltid nått liksom.
Great, det går bra för mig.
Tåget hem blev det tjejsnack med Moa och NU vill jag DÖ för jag mår SKIT och ja, det är KUL att skriva med stora bokstäver ibland.



06.37
Snabbt tiden går...


DAMN jag ska till Norrköping med Cissi idag på dagen. Hur ska jag orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0