Intressant

Min blogg är typ död, precis som min bilddagbok. Men det är väl ett tecken på att jag börjar skaffa mig ett liv kanske, så det är väl bra skulle jag tro. Whatever.
I måndags drog jag till skolan och fick reda på att vi som inte har någon praktik skulle få jobba med en jäääättetråkig uppgift hela veckan. Sara och Erika fixade APU-plats så de stack så jag var ensam tills Perkan kom och räddade mig. Tror det var i måndags jag var ungefär en sekund ifrån att spränga min kissblåsa. Allvarligt, DOG på bussen hem. Den tjocka tanten bredvid mig måste trott att jag var meganervös eftersom jag satt där och vred på mig som fan, bara för att inte blåsan skulle hamna i kläm. Chillade hemma ett tag innan jag drog mig till Norrköping för att leka med Pontus och David. Aah lite dött, men det var chillan ändå.
Igååår var jag i skolan igen, men inte så länge. Drog och käkade en fet pommes med Moa efter och sen hem och sen drog jag till Bigge. Yeeman.

I N T R E S S A N T

Lölz.

Eh, kom till skolan för ett litet tag sen. Skuuuulle vart i tid OM inte 14 hade segat så jävla mycket. Fattar inte grejen med 14bussen, alltid sen och alltiiid proppad. Hah, kul igår när den var helt överfull och alla tanter stod och klagade och pustade. Haha aah det var typ kul tyckte jag.

Puss ska nog ta bort bluggen.

 LOV SNART FAEN, att jag inte tänkte på det. Nu känns allt lite enklare.



Tur att jag slutar 11.15 idag. Ensam_tjej_i_skole_idag
Ingen från min klass är ens här :((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0