Jag är zombie men det är ok

Idag kom jag och Moa till skolan lagom trötta. Mindre än en timmas sömn är skiten (Y)...
Ganska helkonstig dag med många skumma konversationer kan jag lova.
Drog till Viktoria mot kvällen. Fint som vanligt.


Känns som att min såkallade balans är rubbad. Min tillvaro, typ allt är HULLER OM FUCKING BULLER.
Ingenting är på sin rätta plats, nån som fattar?
Visst. Jag är glad, kanske lite extra till och med.
MEN
Rörigt, måste göra nått med mig själv.
Känner liksom mig...
Eh
Det känns som att jag är död, i en levande kropp?!

JAG HÄNGER INTE MED. Jag måste vakna, vakna på riktigt imorgon.
Ta tag i så många saker, inse att ingen annan faktiskt gör det åt mig. Det är mig det hänger på och ingen annan.


ÄSCH. Glöm allt detta.
Nu somnar jag i gammalt smink och imorgon ska jag SÅ tvinga mig till skolan...
På tal om skola, fick IG på matteprovet. HAAAAAAAAAAAALLELUJAH. Men det var nästan G iallafall, alltid nått... HEH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0