Jag hatar att passa tider

... Men det visste ni väl redan med tanke på att jag kommer försent 24/7...
Faaaaaast idag vet ni tjejor och killar, var jag i skolan 20 i fööökking åtta! Fick skjuts av Patte för jag inte pallade ta bussen så jag var rejält tidig.
Jag och Moa drog till Elle efter första lektionen. Hon har skaffat sig en jääättemysig lya nu och jag är bajsavis. Jag. Vill. Flytta. Nu.
Chillade lite te hemma hos henne innan vi begav oss till Ikano/Rusta osv... Sen blev det stan och sen pommes på Donken i Johannelund. Pommes andra dagen nu då. Beach 09 liksom... Yaho.
Nejjemen... Godisförbudet gick ju inte så bra det heller... Höll mig mån, tis, ons, tors men sen sprack det. Börjar om på nytt imorrn, aight... Jag suger.
Har typ klagat på att jag inte har några kläder för att allt ligger i tvätten och jag måste tvätta själv så idag hade jag faktiskt tvättid klockan fyra och det var bannemig på tiden men höll jag den tiden? Naaeeva. Drog dit runt 20 i sex istället... Men det löser sig. Det var så länge sen jag tvättade så jag kom inte ihåg vilka knappar jag skulle trycka på så nu lär jag väl spränga hela tvättstugan.

Whatevah, åt nyss nudlar och mammas nybakta bröd som jag inte kunde motstå... Ehe, ni kan gissa om jag är mätt. Pommes nyss med jöhö. Aah tjaaaaa, är jäävligt stressad. Har matteprov imorgon också.
HOOOOPPSAN med stora bokstäver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0