Kliniskt rent kan jag lova

Jag säger bara jääävlar.
Mitt rum har aldrig vart så rent som det är nu.
Istället för att gå till skolan och ha friluftsdag idag stannade jag hemma och vaknade vid 10 och började städa. Blev klar nyss så hela dagen gick åt det. Har burit ut en stor flyttkartong (Som höll på att gå sönder...) med grejer jag inte behöver ha, men ändå inte kan slänga + två stora ICA-kassar. Jag bar även ut mitt feta skrivbord + den stationära datorn + ett gammalt tvbord jag haft som hylla typ. Nu är det typ... TOMT. Det ekar nästan vafan. Men jag ska fixa en stor spegel och småhyllor och en stor växt. Så det löser sig inom kort skulle jag tro. Ikea snarast då. Mmmmh. Kan fortfarande inte förstå det. JAG HAR VERKLIGEN STÄDAT PÅ RIKTIGT!!!! Wah. Inte mosat allt under sängen och dammsugit lite slarvigt. Nu äre allvarliag grejer här va.
HAH.


Har precis duschat och ska fixa mig nu. Ikväll drar jag till Norrköping. Lär bli feeeett.

Yayz, tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0