Kule lista

Ditt namn: Mirre.
Längd: Ca 168.
Spelar du något instrument: Gitarr.
Vem är snyggast: Din mamma tihi.
Vem vet mest om dig: Typ Anna och Lisa.
Vad vill du ha just nu: Sommarlov!!!!!!... Damn.
Vilka sjukdomar har du: Migrän jao.
Fobier:  Tunna servetter & blött papper. EUUUW.
Känner du en snygg tjej: Jafan. Många.
Har du körkort: Neehej.
Åsikt om jultomten: Söt naken.
Tycker du att du är attraktiv: Nae fifaan.
Din hårfärg och frisyr: Typ blont/gult/orange, fågelbo nummer 1 med några enstaka druddar i.
Skolväska just nu: En brun som blir helt kantig pga fettedatorn.
Har du glasögon: Naop.
Hur ser din plånbok ut: Just nu busskortsficka eller vad det heter. Ni vet.
Favorit tv-program: Andra Avenyn <3
När ska du festa nästa gång: Helgen I think.
Vad köpte du senast: Pommes, fniss.
Hur mycket pengar har du: Nästan inga, alldeles för lite.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Aah hallå" typ.
Stjärntecken: Firrefisk.
Ögonfärg: Breeeuuwn.
Kroppsform: Fäättig överallt.
Kall favoritdricka: Coooola och Loka.
Varm favoritdricka: Kaffe och te tycker Mirre är gottan.
Säger ofta: "UEEEEEEÄÄÄÄEUUEHEUHU!!!!!!!"" Jag gör mest _konstiga_ ljud...
Saknar du någon: Aafan.
Du fikade senast: Jag fikade senast? Vad? VA? Kaffe? När?
Senast sedda film: Mitt minne... SVEK.
Hur känner du dig nu: Uttråkad till max, lär väl börja pratamed med mig själv snart...
Kan du laga mat: Litegranna sisådär. Ibland är jag kung ibland... Gåre sämst.
Vad tycker du om fötter: Fötter? Otrrrrroligt sexigt. Väldigt mysigt att gosa med, slicka lite på och så.
Är du smart: Ha-ha.
Snarkar du: Tror inte det.
Är du aktiv i skolan: Hahahaaaaahaaaaaaha.
Lesbisk: Noooope.
När och varför grät du senast: Duunt remembööh, grät väl av att jag skratta så mycket för nån dag sen eller så, skulle jag tro.



Yayz, det var en wiiiktigt woooolig lista tycker jag. Njaa.
Rast snart å nån är sugen på cancerpenneeh...

Just ja, ska ju på gitarr idag, orkar INTE.


Från i somras. Hade badat och hittade inte handduken, fifan vad kallt det var! :s

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, vafan x)

2009-02-11 @ 19:11:23
Postat av: ante

hahah du är störd

2009-02-11 @ 20:55:39
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0