Min blogg ligger nog etta på "Tråkigaste bloggarna"-listan...

Men synd att jag inte bryr mig då!... HA.

Eh.

Jag är typ... asstressad.
Känns som jag ska hinna träffa massor folk innan skolan börjar och imorgon är det torsdag=Nästan helg=Skola jättejättesnart?
Alltså :(
Vem orkar? Inte jag iallafall.

Idag har jag iallafall träffat Lisu. Vi försökte komma på någonting att göra i Linköping men utan någe vidare resultat slutade det med att vi hade en sån där cp-konstig-kul-dag ändå. Så jag klagar inte.

När jag kom hem från henne kom min brur in med en fet godispåse och frågade ifall vi skulle se på film. Det händer inte särskilt ofta så ja, det blev lite chill med ponken va.


NU:
Musik, block & penna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0