Pepp asså

Hej.
Är typ nere.
Hatar att vara det, så jag typ "tackar" för att jag är det så sällan.

Ajja.
Fredag, fredag, äntligen helg även fast jag inte peppar helgen särskilt mycket.
Idag ska jag på 30års fika typ halva kvällen, efter det har jag nog ingen lust att göra nått. Kanske blir Skylten, men det tror jag inte att jag pallar. Imorgonkväll ska jag vara barnvakt till MIN BROR. Ja fifan, det är ju min bror. Känns sjukt skumt att säga att jag faktiskt har två bröder numera. Men Marcus, han är ju min lillebror han med. Gullebönan. Blir att byta blöja och sånt imorrnkväll då, kul. Men Lisa skulle komma över ett tag, så det är ju iallafall chill.
Sen får vi se vad som händer imorrn på dagen och så, Nkpg kanske, venne.


Å iiiiiingenting blir bättre av att min dator är helt fucked up. Igår när jag loggade in kom jag typ in på ett nytt konto med John Bauer som bakgrund och alla bilder och dokument som jag haft på skrivbordet var BORTA. =Påbörjade skolarbeten (Ja, faktiskt) har försvunnit. Msn var borta, favoriterna, typ allt förutom Mina dokument. TUR DET IALLAFALL. Men fan. Nu peppar och saltar vi istället (Y) Yeah... Allt går alltid så bra för mig. Typ smidig_tjej, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0