Ryd

Nadde vaknade klockan tre så vi skjöt upp vår träff. Men det gjorde mig inget eftersom jag ändå var så sjukt seg. Segheten fortsatte så jag segade igenom hela dagen tills jag drog till stan och mötte Johanna och Sara. Efter ett tag sprang jag till bussen som gick vidare till Ryd. Där blev det chill med Yasse, Bette, Joel och Jakob-Cpungar hela högen, men jag gillart.

Idag när jag åt smörgåsgurka kom jag och tänka på hur jobbigt (och kul...) det skulle vara ifall jag tappade ut hela burken på golvet och alla gurkor bara flög överallt och "saften" som gurkorna ligger i ba SPLASHHH... Tänk er de största burkarna nu alltså. DET måste hända någongång innan jag dör fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0