Säger bara orka

Oke, ingen bra start på denna tisdag...
Ligger fortfarande i sängen och måste snart upp för vi ska iväg och fota en jävla "syskonbild". KUL VA? Jag viiiill inte vara med på bild. Lusten finns inte nåååågonstans.
Det blir inte bättre av att mamma inte vet när vi ska åka eller nånting, så planera min dag kan jag inte riktigt göra... Hinner jag fika med Moa och sen dra till Norrköping kl 17? "JAG VET INTE, VI FÅR SE."
Alltså, jaha? ...
Aja, återstår att se.

Igårkväll drog jag iväg till Norran för att träffa Daviiiiid. Pigga_klubben vare kan jag lova... Typ inte somna vid tvn nej då. Nae men rädda min kväll lite iallefall :)


Å nu ska jag äta pommes som mamma har gjort, hehe pommes varje dag...
Ska sluta med det efter lovet, aight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0