Bibblan är fint tycker jag

Vaknade upp helt död imorse, men lyckades ändå kliva upp. Åt frukost och kollade på nyheterna med Patrik. Ett av samtalsämnena idag var såklart bajs. Idag fick jag höra om när hans gamla polare bajsade i en mugg en gång för länge sen. Passade fint till kaffet och mina rostade mackor kände jag, hehe. 

Skola.
Hade webbdesign och kom ingen vart. Får jobba igen lite hemma. Jomen, det är ju så himla enkelt med alla stjärtkoder och så jaja... Nae. Köpte en macka, som vanligt och chillade lite istället. Efter det drog jag och Moa till bibblan och det var typ fett med woligt fast vi gjorde inte riktigt det vi skulle men vad hade vi förväntat oss egentligen? NEJ MEN, nååååågra rader fick vi ner iallafall. Men nästa gång jag drar dit, DÅ ska jag plugga gärnet där. Lovar asså!..

Sen drog jag till musikskolan och sen bibblan igen och sen hem runt fyra. Var lagom zombie och somnade när jag kom hem. Sen vaknade jag och fixade en massa grejjer.

Fått lite grejer gjorda idag iallafall, BRA...
S
T
R
U
K
T
U
R
(Det var ett jävla tjat men jag behööööööver det.)


Torsdag imorrn, känner att veckorna går ganska snabbt nu för tiden (Y)



Kommentarer
Postat av: hass

hahah du kan fan inte tappa aptiten för bajs, bara pappersservetter.

2009-02-28 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0