Det går frammåt... Men med vad? Livet?

Abuuu.
Känns typ som att jag håller på att krypa ut ur mitt ide som jag kröp in i vintras, innan jul och det. Jag isolerade mig ju nästan. Men nu är jag påväg ut igen. Påväg mot bättre tider liksom. Det gäller att vara positiv för att komma nånstans, så det kör vi på. Aah... Kom nyss hem och har inte vart hemma på hela dan, blivit värsta tjejen som har grejer inbokade hela tin ujujuj neh skoja va. Drog till Per efter skolan och sen hem och sen kalas i mindre än en timma, sen drog jag till Skylten och träffade Moa och co. Skylten sög min kuk så vi stack och hade ingenstans att vara... Drog till BK och frågade en fullis om 20 kr till pommes och vi fick 20 kr var, vi äger så jävla hårt aharå. Blev fett glad, sken nog som en sol skulle jag tro. Deee najs som fan... Den här dagen har verkligen vart skön alltså. Varet nöjd med min tillvaro exakt hela dan förrutom när jag var ensam i skolan i typ... En timma kanske. Men naaah. Allt flyter på och jag typ... Glider omkring som en slajmboll.


Bild på Moa endast för att hon är en wiktigt bra tjej hihi hoho haha. 




PS
Blev klar med uppsatsen!
DS

Kommentarer
Postat av: Moa

hihi söt bild (K)(F)

2009-02-14 @ 12:50:58
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0