Va nu?

Vaknade klockan fem idag. Sent va? Ah tjena, eller hur.
Tänkte kolla igenom matten menneh nu blev det så att jag segade en lång frukost istället. Men eftersom att jag är klar nu så tar jag en tidigare buss till skolan tror jag, får väl kolla matten där istället...
Jag hoppas iiiiinnerligen på att solen kommer att skina lika mycket idag som igår. Det var ju helt galet nice ute igår om man bortser från kylan. Mer sol vill vi ha, aiight!


Tur att man inte ser hur förstörd och trött jag egentligen är på den här bilden. Fniss.

Kommentarer
Postat av: e.

du borde färga tillbaka till brunt igen.

2009-02-03 @ 19:17:44
Postat av: Mirre

Bra att man skriver namn och så...

Meeeeen I knuw, jag passar bättre i brunt men känns gaaanska ovärt att färga brunt nu när jag kämpat så dant fan.

2009-02-03 @ 22:41:35
URL: http://bajsmirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0