Är du med?

Tjohadefaderittan.

Igårnatt tog tankarna över min sömn. Ville helst stoppa ner dom i en liten burk och sen ta upp dom igen vid ett bättre tillfälle meeeeen sen när gick det att styra över sina tankar?... Jaja. Spenderade natten vid fönstret och såg en hare och flera stjärnor. Underhållande.

Den här iskalla dag började med vattenpipa, smörgåsgurkemackor och multivitaminjuice. Slöade igenom några timmar tills jag blev hungrig och lagade mat. Efter det drog jag på mig flera lager av varje plagg och gick ut på en promenad med Olga. Ganska galet med tanke på hur kallt det är ute. När jag trallade hemåt tog jag tillochmed av mig min ena sko för att känna ifall mina tår hade gått av.


Nu kanske man ska försöka sova lite. Imorrn ska jag se om det finns nån tvättid till mig klockan åtta...
Heddå!

PS
Mina tår satt kvar.
DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0