Bob Marley-How many times

Hai.
Drog och köpte tacogrejer på Hemköp efter skolan eftersom att mamma inte kunde handla pga bebben. Jag lär bli jättesjälvständig numera... Aja, det är väl bra för framtiden. Inte kul att maten var dyr och kostade mig hela 90 kr bara!!! Dyrt för en fattig_ungdom som jag. Sen hade jag inte lust att sitta (Eller nae, stå) på en proppfull buss så jag tog en promenad hem från stan längst ån istället. Långt, kallt och jobbigt att bära på fettodatorn... Men men, skönt ändå.

Mamma ser döende ut och är skitsur bara för hon har så ont i magen av kejsarsnittet... Sen så är det ganska trevligt att höra bebisgråt blandat med en skrikande Patrik som bråkar med mamma. Hm...

Ska röja upp alla grejer på rummet nu och sen färga utväxten som är riiiktigt pinsam. Visst, det är pinsamt att håret är gult också men att jag har en utväxt på ungefär två meter som är mörk slår det. Och ni som har sett vet vad jag pratar om, moahah...Sen får jag vänta på att Sara ska färga hela håret. Ao, lär aldrig bli klar med det jävla håret.



Jag tror att jag har förlorat dig helt nu.
Å det känns
Mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0