Det löser sig

Dagen har faktiskt flytit på idag. Räknade lite matte och så gick det bra för min grupp på medieproduktionen. Vårt reportage är snart klart. Skönt att man har gjort lite nytta i skolan iallafall, tihi. + att jag var hyper sista lektionen så allt var typ... Askul. Galet galet. Rektorn kom in och pratade med vår klass (Vi var ca åtta stycken idag igen.) i grupper om vår höga frånvaro. Varför är det så? Den listan var ganska lång. Kanske borde ha vart tyst, för nu känner jag lite utpekad. Hihi. Sen fick jag reda på att jag skulle göra omprov eller nej, massor komplitering på mitt omprov jag gjorde i naturkunskap innan lovet. Fattade inte riktigt eftersom att jag kände att jag iallafall skulle få G. Så jag gick till Get-Johan och frågade och då kollade vi igenom hela provet och så säger han "Nemen... Oj det här såg ju bra ut. Blev väldigt förvånad när jag ser att du har skrivit så mycket... Men mmh... Ah, här kan vi ju kolla... Mja." HAN VERKLIGEN LETADE FEL. Jävla stjärthål. Sen blev han iallafall fett ägd och pratade med mig lite senare och sa att jag inte alls skulle göra om nått och att jag har G i slutbetyg nu. Woho, heddå IG!

Ae, borde sluta skriva om skolan så mycket. Men det är för att... Jag försöker ta tag i skiten just nu. Å då blir det så. Imorgon ska jag till skolan, (Skola skola skola ahaha) en lektion och sen åker jag och köper kol och efter det blir det en runda på stan med Lisan. Sen borde jag städa också för nu får man typ slänga sig och klättra på väggarna för att komma in/ut.

Annars funkar livet för det mesta just nu. Mamma är glad över bebben och jag är glad över att hon har nånting att göra, och bry sig om. Det blir inte lika mycket fokus på mig och brur längre och det är skööönt. Hon säger inte ens god natt längre, haha. Fast ah, bebben är ju nyfödd så det är väl inte så konstigt.

Oooch så var det känslor också ja. Dom doppar vi i grytan. Eh, ne men min hjärna verkar inte vilja samarbeta med dom, eller nått... Krångligt som fan.


Oiii oi, låååångt inlägg...

Kommentarer
Postat av: lina

Du är allt en bra skön prick du Mirre! jag ser verkligen fram emot att träffa dig om 10 år och se om det blev ngt av dig eller om du fortfarande sitter inne på ditt rum med alla kläderna på golvet och får klättra ut genom ett litet hål precis ovanför dörren eftersom klädhögen blivit rätt så hög med åren..



Förresten. Kan du inte lägga in bilder på bebben? Har så många idéer på hur den kan se ut och vore kul om den överträffade någon av mina altenativ :)



Hoppas du sover när du ser det här eftersom du blivit duktig och börjat gå och lägga dig itid :)



Och lycka till med att hinna med bussen imorgonbitti! Puzz

2009-01-13 @ 23:21:45
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: V

Saknar'ej oxå. Vi får ta o ses någon dag.

2009-01-15 @ 11:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0