Gullebullen med lena fötter

Jag var ju gaaanska skeptisk först när mamma berättade att hon var gravid. Men nu när bebben är ungefär lite mer än en vecka gammal kan jag inte annat än att tycka att han är så himlaa sjuuuuuuukt gullig. Snodde precis in honom på mitt rum, så nu ligger han och sussar i sin vagn och är jättegollig. Hihi. Blir dock roligare sen när han har blivit lite äldre så man kan snacka med honom. Mh gullet, lena fötter och händer. Han är till och med söt när han lägger av brakare i sömnen, hahah. Okej, moget Mirre.

Jag fick Mikael, min andra brur som är 11 att röka vattenpipa idag. Det var på tiden. Lille tönten tyckte att det var svincoolt. Grattis. Skola idag, gick hela dagen och vi hade inget praktiskt på gympan idag. Asbra tyckte jag. Nu har jag precis stoppat in en större töj i örat för nu ska jag faktiskt ta tag i det... Har ju haft en sexa sen ajg började töja och det var feett länge sen. Allt har berott på att jag vart _för_ lat.

HOHO jag är lite hyper nu men det är lugnt... Börjar få huvudvärk, inte nice. Nae, men puss i armhålan då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gullig bebben är :D

2009-01-20 @ 15:48:24
Postat av: Olivia

MWAH! Söt Marc(k?)us! :D

2009-01-22 @ 20:58:19
URL: http://oliviatordon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0