Inte vart på bio på typ 50 år

Skole idag flöt väl på. Film på engelskan och sen istället för att arbeta skrev jag lösningar och så vidare till Erika som dricker tre liter vodka om dagen. Iallafall i min fantasi... Vi hade AA-möte (Anonyma Alkolister) Ibland undrar jag vart jag får allt ifrån mahaeh. Ajaa drog hem sen och hade redigt bråttom för att möta Lisa i stan för att gå på beeejo klockan 18... Såg I taket lyser stjärnorna och den var heeelt okej men inte mer. Men om man har läst boken så är den rätt sevärd alltså! Menneeh atte ja, kom hem runt åtta å då kändes det typ som att kvällen börja hih. Hade inget att göra så rökte lite pipa med min bror och snackade om livet typ... Kul att göra det med en 11åring... Han berättade allt ifrån att han och hans friends idag "klottrade" med färgspray som man använder i håret till att ungefär fem brudar vill ha honom just nu men han vill inte ha dom. Intressant...

Lagade nyss nudlar och stekta groooensaker för er som undrar. Är proppmätt nu efter att ha ätit ett helt Pringlesrör under bion också.

Nu ska jag gå boka tvättid, puuusssssheej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0