Kul kväll...

Hajsu hajsu. Drog in till stan och träffade Viktoria och senare kom Alex också. Chillidill med lite äventyr och så hah adå å nu då? Spenderat kvällen vid datorn/tvn med pipa och chips i min ensamhet. Alla är ju så jäävla lama, blääh!!... Aja ska dra till Nkpg nån dag snarast eftersom jag skaffat fritidskort nu. JÄ, feeett länge sen var det.

Louis ringde nyss hihi han är snel_hest. Mmmh det som händer alltsåååå, säng och tv nu eller? Ah trore, datan suger ju skapligt mycket...


Jag ikväll. Sugen?

Kommentarer
Postat av: sofie

mirre fyfan nu slutar jag läsa din blogg!

Postat av: lina

FY FAN VAD ÄCKLIGT MIRRE!!! (spyr)

2009-01-25 @ 11:59:13
URL: http://linajosefinberg.logg.se
Postat av: lajnus

mm du e så jävla sässy

blir så jävla hård

M M M MMMMM

2009-01-25 @ 14:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0