Lika glömsk som en kärring

En gitarrlärare från Musikskolan ringde nyss och jag fattade inte varför tills jag fick reda på att det finns plats på gitarr nu. Hade heeeelt glömt bort att jag hade ställt mig i kö till det  typ i augusti nångång. Det var ett tag sen alltså.
Så nu är den svåra frågan:
Ska jag börja ta gitarrlektioner? (Hobby wihuuu det behöver jag...!)
Har ju bara plingat lite här hemma men jag vill ju lära mig på riktigt, lite svårare grejer och så. Borde jag?
Jag ska fundera tills imorrn. Just nu lutar det mot ett ja iallafall. Tror jag?
Bara det inte blir som med basen, att jag slutar bara för det var så segt. Fast å andra sidan, bas är ju segt att spela ensam.

Erkänn det kulle vara coolt att kunna lira gura i vattnet som en viss Martin från Google.

Kommentarer
Postat av: ante

ja :d

2009-01-28 @ 18:45:51
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0