Linköping, tråkigaste staden ibland (näästan alltid)

Hihi måste börja inlägget med att skriva om det roligaste som hände idag. Vi slutade och skulle springa till bussen, halvt skrattande och kissnödiga sprang vi tills det säger SHOFF och Maria halkar bakåt på isen och slår i hela rumpen, likafort som hon verkligen ramlar som på ett bananskal reser hon sig upp och fortsätter att löpa och jag måste typ springa med korsade ben för att inte kisset ska spruta åt alla håll som det nästintill gjorde. Hahahah, har bilden i huvudet fortfarande.

Aja, kul var det. Kvällen började iallafall med att jag mötte upp Olivia. Vi åkte buss och träffade lite folk och tyyyp eh, letade efter nått att göra. Drog och träffade Moa, Sofie och co tog lite fika och så. Hehe, lite kul när jag skulle köpa _två_ kokosbollar (Man brukar väl köpa en... Särskilt i den storleken. Men inte tjockis Mirran nene) Hahaha aja hon i kassan satte kokosbollarna på varsitt fat och jag ba "Eeh... Alltså båda är till mig... :$" HAHAH. Så la hon dom på samma fat hihi. Tjockisvarning? Lite va. Aja trallade runt genom hela stan med Moa sen.
Brist på grejer att göra ikväll men kul umgänge så jag ska inte klagaa. Är redan hemma och är lite uttråkad nu menneh atte jah hej attjo, jätteförkiild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0