Marcus är kommen!

Är sliten som jag vene vad men vi kör på ett kort litet inlägg ändå.
Drog till Pelle vid fyra inatt som sagt... Inte en kotte ute då, fiiint. Stannade där tills typ 15 och skolan sket vi i idag. Ååååå jag som skulle skärpa mig. Började ju jättebra, Mirreeee!... Hoho, men imorgon. DÅ.

Efter jag vart där så drog jag till sjukhuset där jag började att gå vilse. Frågade tre stycken om hjälp efter att ha virrat runt i säkert sju timmar... Nejvars, men var vilsen och sen hittade jag inte ut när jag skulle dra hem sen, haha. Aja! Bebben kom inatt. En liten Marcus (Tror den ska stavas med c men aja, whatevah...) Hittade iallafall mamma och bebben som var tjock och gullig. Den låg i mammas famn och nöp henne i tutten, gulligt va? Ah fan, väldigt faktiskt. Men jaaa... Nu är jag storesyrra på nytt då. Vet inte hur det kommer att kännas med tanke på att jag inte har ehuum, levt med Patte så länge men det blir nog bra tror jag det.


Kommentarer
Postat av: Olivia

WIHUUUUUUUUUUUUUUU! ÄNTLIGEN :D JAG ÄR GLADARE ÄN VAD DU ÄR! UNDERBART! DET ÄR BÄST MED EN LILLELILLEBROR! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :D

2009-01-07 @ 19:30:32
URL: http://oliviatordon.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh bebben! är han söt?

2009-01-08 @ 12:47:20
URL: http://honeyiscool.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0