Orkaporka

Ont i huvudet fjärde dagen på raken. Skööönt va? Mmmh, skiiiiitskönt. Verkligen.
Har datakunskap och det är så jääävla tråkigt och jag hatar grupparbetet vi håller på med nu. Dött, dött och ah, dött.
Blir en fika med Hanne banana efter skole men jag är mer sugen på pommes än fika så jag vene... Kanske ska övertala henne? Fast åt pommes på BK igår igen så fika kanske blir bra trots allt. Mycket snack om pommes nu alltså. Aeh, är tröttisen med mjukisar idag och vill ba s-s-s-s-sova. Klaga är roligt tycker jag.

Behöver nånting att se fram emot känner jag. Nått som är mer nära än sommarn alltså. Allt är typ dött nu, man bara försöker följa "rutinerna" och ba blaaeeeeeh. Typ väntar på nått... Men vet inte vad. Äh whatever orkaporka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAh

du kan alltid suga min kuk

nåt att se framemot

nåt du kan göra V4RJ3D4G

2009-01-22 @ 17:37:18
Postat av: lisa

kristian kan du se fram emot!

2009-01-22 @ 21:46:31
URL: http://enstorlekner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0