Sliten?

Bara förnamnet.
Kollade nyss i spegeln och daaaaamn... Det syns att jag inte har sovit på länge kan jag ju säga.
Men vad gör det och vem bryr sig egentligen. Shet, min så kallade peppnivå sjönk helt plötsligt till noll. Och jag borde sova men jag vet att det inte kommer att gå ändå.

Bigge kom hit ikväll. Blev vattenpipa, tvspel och tv. Hade inte träffat honom på ungefär 700 år så det var heeelnice.
Men jahopp... Tror inte jag orkar pallra mig till skolan imorgon heller. Har verkligen IIIIIIIINGEN som helst lust. Brukar aldrig ha det men nu är det verkligen "Skiter i allt"... Å deeeet är ingen bra start.

Åååååhååhhå, hoppas jag kan åka till Västerås (AnnaHassanVärldensBästa) i helgen eller nästa. Ska kolla biljetter imorgon ifall jag inte hunnit kolappsa innan bara... Andra dygnet nu ._. Eller har "sovit" en liten blund bara.

Sömn frågetecken
Te, knäcke och nötter utropstecken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0