Sommar

Jag har aldrig nånsin vart så pepp på sommaren som jag är nu och har vart sen långt tillbaka. Jaaag veeeet att jag tjatar om det 24/7 men jag blir glad av det så jag bryr mig inte, fniss.
Pratade nyss igenom Emmaboda med Lisa och jag minns det som om det vore igår. Okej, väldigt luddigt men vissa grejer alltså... Ett exempel är när jag och Lisa sprang igenom hela campingområdet för att rädda en vän som var i nöd. Vi sprang som om det var på liv och död, som det faktiskt nästan var. Båda onyktra och panikslagna. Över alla tält (Å dom där snörena som man fäster med?) i världens fart bara för att hämta sjukhusgubbar och vakter och sen fick jag springa iväg själv och släpa med mig en fet vakt (Som senare bjöd på cigg, haha) och när jag kom fram brast allt och jag började stortjuta som om det vore min bästa vän som var i knipa, när det egentliegn var en kompis till Lisa. Nae kan inte ens förklara det ögonblicket. Det är bara jag och Lisa som vet hur det var, men vi klarade det tillsammans och det var verkligen tillsammans. Sen allt det roliga och sjuka som hände. Nae, kort sagt: Jag peppar som in i helvete för Emmaboda 2009. Blir troligtvist någon mer festival men har inte besämt det än så än så länge kan jag bara peppa till det.
Sen alla kvällar som jag spenderade i trädgårn. Jag tror nästan att jag bosatte mig där men det blev som en vana... "Trädgårn ikväll? Pipa och lite sprit?" Med fina vänner och musik var det överniiiice. Sen taket som jag Olivia hittade. Mums, där ska vi sitta i sommar igen och kolla på solnedgånar och snacka om livet med musik och pipa tills nån kommer och säger till oss att man inte får vara där uppe.

Sen hoppas jag att nån är på att cykla så långt man bara kan för att hitta nått stort fält man bara kan lägga sig på när man kommer fram och är dötrött i benen av allt cyklande.
Å tänk att bara vakna på morgonen (JAAA, den här sommarn ska jag fan itne sova till två varje dag) och känna att man kan göra nästan vad man vill?! Ingen skola, ingen press och bara känna att man är friiii. Fråga om nån hänger med till bryggan vid ån för att bara chilla o

Sen får jag ju inte glömma alla dagar/kvällar i Norrköping med alla fina partydjur där. Saknaaar... Fritidskort nästa sommar igen sen är det bara att åååå ååka pendeltåg.

Jag vet inte hur jag ska kunna förmedla min pepp på bästa sätt men ni ska bara veta!!! Även om det är minusgrader nu vet jag att jag väntar på nått gott. Nått som är mer än gott. Nått som faktiskt är underbart och är det underbart kan jag faktiskt stå ut, och vänta.

146 dagar kvar till sommarlovet, mina vänner! Jag började räkna ner när det var 203 så det går ju frammåt...!


Jääävligt nödvändigt inlägg som man inte förstår nånting av men peppa istället för att tänk på det, mkej.



WOOHOOO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0