Stammis hos tandläkarn? Ja

Hemma nu med en halft bedövad käft. Kul med fladderkind, minsann.
Skola och sen tandläkarn. Var för första gången riiiiktigt nervös inför tandis eftersom att tanden har gått av... Aja drog dit med skakiba ben men som tur var så satt min snälla tandis Ulla pulla i kassan och började snacka med mig så fort jag kom in. Samtalsämnet var: HÅR ... Som vanligt. Har inte vart där en endaste gång utan att hon har snackat om det, haha. Hon är snäll men synd att jag fick ha en annan istället för henne idag mmh hihi.
Annars vare svinkul att ligga i en tandisstol i 85 minuter med ungefär 30 grejer i käften. Äckligast var det när jag fick en grej nedstoppat nästan ända där bak vid kräkreflexerna, trodde jag skulle spy tandis i ansiktet då.

NOG OM DET.
Träffade Lisa en sväng efter och nu ska jag se på mitt fawoprogram. Gissa vad?


ANDRA AVENYN!!
Min tisdag är rääääddaaad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0