Sun is shining

Mmh, gillar onsdagar skapligt mycket alltså.
Slutade kvart över 11 och missade ungefär 70 bussar imorse. Tror inte det finns nån som är segare än vad jag är på morgonen. Idag trodde jag att dörren skulle låssna så mycket som Patte bankade på den bara för att jag skulle kliva upp... Huehue. Och jag har ju börjat lägga mig tidigt nu så vad är grejen!?!? Jag ligger fortfarande som klistrad i sängen. VAVAVA.

Ah men. Hoppade av i stan baaara för att köpa en fet och fettig Maraboukaka efter skole. Men det var nice för jag stötte först på Hanne och Lina och sen bussade jag hem tillsammans med Emelie. Hade inte träffat någon av dom på några miljarder år så jah, fint.

Har huvudvärk men ska snart in till stan igen för att leka med Viktoria mah löööve. Solen skiner också, ifall ni inte visste alltså... Menneh, vi gillart!


Kommentarer
Postat av: hannebanane

MEN TJA FISEN, om du hinner se detta så kan du ju på något sätt höra av dig till mig & säga om du orkar fika/hinner fika med mig idag? :D

2009-01-22 @ 12:12:03
URL: http://dentredjefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0