Torsten torsdag

Vi ställde in den där fikan och tar den en annan dag då vi är piggare istället. Drog hem efter skole och några hållplatser innan jag skulle av var det en jättejobbig slemgubbe som satte sig brevid mig och typ mosade mig bokstavligt talat samtidigt som han gnuggade stjärten mot sätet. Inte nog med det, nä, för sen när jag skulle av och typ reste mig upp så vifta han med handen och menade att jag skulle _kliva_ över honom så det fick jag göra och ni som har åkt med Linköpings bussar vet ju att det är gaaanska trångt. Tjena liksom.
Intessant som fan, aharå.
Händelserik dag efter skole idag då. Äh, har städat toaletten (Inte frivilligt) och slängt sopor och ätit och... Nae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0