Typiskt

Igår klarade jag nästan av hela skoldan. Skippade bara det praktiska på gympan... Men det var bara en timma och det är inte så mycket ju... Men idag ska jag gå hela dan för idag har vi ingen idrott. Heheuhe... Jag tycker iallafall att jag var lite duttig. Drog hem efter skole och senare träffade jag Pelle. Det blev chill och Guitar Hero/Rock band (Hoppas det heter så nu också.) Jag ägde såååååklart sönder honom. Vad annars liksom... Haha, eller nae kanske i mina drömmar bara.

Idag är en sån där morgon som man bara skulle vilja sova bort. Iförsig vill jag nog sova bort varje morgon men ibland är jag faktiskt glad när jag lyckats ta mig upp tidigt men idag känns det bara jaaa, meningslöst. Det är kolsvart ute och det peppar inte särskilt mycket. Jag vill att det ska vara vår. Jag vill vakna av att solen skiner utanför fönstret och man blir glad såfort man kollar ut. Jag vill ha den där energin jag får av våren. Man vet att sommarn börjar närma sig och ååååh. Vill sitta på balkongen och lyssna på The Shins och bara njuta. Vet inte vad det är men så fort jag lyssnar på dem så känns det som att det är vår på nått sätt. Kanske för att jag knarkade sönder dem under våren... Ah kanske därför. Vilket mysterium va. Nae.

ÄÄH vafan nu blev det ba fladder. Är trött, nästintill döende. Har gått och lagt mig tidigt både i söndags och igår utan någe vidare bra resultat. Vaknat minst två gånger varje natt... Det suger så jävla hårt.

Kej, men om man skulle dra på sig lite sunkiga kläder och springa till bussen om ett tag. Duscha orkar man inte heller. Fresh tjej idag... Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0