Jag tror aldrig jag har känt mig så ensam

Igår var en jävla dag som mest bestod av en endaste lång väntan.
Slutade tidigt och drog hem och bestämde att jag skulle ta bussen till Sara klockan 17.33 och sen byta buss och vara framme 18.44 meeeen vad händer dårå? Jo, jag kollar på klockan och i min hjärna kopplade jag att klockan var runt fem och att jag skulle ta bussen. Bra tidsuppfattning alltså... Så jaaa, fick redigt bråttom och drog iväg för att ta 16.33 bussen istället för 17 och fritidskortet funkade ju inte eftersom att klockan inte var fem men jag fick åka med ändå. Lisa ringde på vägen och då tänkte jag att allt skulle lösa sig iomed att hon kunde smsa Sara och säga att jag var en timma tidig. Det gjorde hon men Sara hade ju inte på sig mobilen så det gick ju åt helvete...
Resultatet blev att jag kom fram kvart i sex, mitt ute i ingenstans. Utanför Borensberg typ mot Motalahållet eller nått... Gick av vid en feeeting stor åker och det var helt kolsvart ute och inga lyktor eller nånting fanns det så jag trallade runt ett tag och bara hoppades på att Sara skulle ringa men det gjorde hon ju inte. Fick istället sitta på en sten där ute i mer än en timma med min papperstunna jacka och inga pengar på mobilen och svagt batteri. Kände mig ensamare än nånsin, det var fan deppigt. Aja sen kom hon och då kunde jag knappt gå på grund av kylan. Oke, nog om det men det var hemskt även om det inte låter så farligt så jooo fifan, kul och sitta vid en åker sådär länge i kylan? Neeeeh.

Aja, Sara blekte mitt hår sen iallafall och jag säger bara nuuudelhår. Nudlar alltså wah, håret var var i gummi och nu räcker det bara att man tar i det så låssnar det massor. Gutt... Är mest gulhårig i underhåret nu iallafall. Thx gullis-Sara!

Mjahaja... Vart i skolan idag, kom försent och Jonas sa att han skulle behöva ringa min mamma varje morgon ifall jag inte börjar komma i tid så nu vet ni, nu äre Mirre som ska sitta i skolan en timma innan alla andra för att vara säker på att komma i tid, haha. Handikappis johoorå.

MMMMM bajs på att jag har prao vecka 7 och inte har fixat nått... Ska nog ringa typ Ica eller nått snart. Omöjligt att få på nått mediainriktat ställe juhu. Bajskorvmedmospådet.


Tror det blir en lagom pepp helg ialllafall.
Troligtvist bio imorgon och fest på lörrelördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0