Vakna då för i helvete

Klockan ringde tidigt imorse men jag kunde verkligen inte gå upp så snoozade tills halv åtta istället... Har ätit frukost i en halvtimma nu vilket brukar gå på ca två minuter annars. Seg eller seg? Gick och la mig vid halv 12 igår och slocknade ganska snabbt och minns inte att jag har vaknat så många ggr inatt så borde ju inte vara såhär trött. Det lönar sig fan inte att lägga sig tidigt. Buäää. Börjar om en kvart men hinner inte dra till matten som slutar 20 i 10, kanske några minuter men drar när jag är klar vilket är om ett tag... GÄSP. Menneh atte jah. Slänger in en bra låt som jag fick av Lojjsing. Lyssna & njut!




Anteckna att jag har fettigt ont i halsen också, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0