2 mars

Wtf!
Redan mars ju. Var det inte december nyss? . . .

I vilket fall så är det iallafall den andre nu och nu känns det som att vi närmas oss våren ännu mer. Jag kan meddela er om att jag gick utan jacka här om dagen, det funkade! Så mina vänner, vi är på väg ått rätt håll (Y)

Min helg har vart ganska lam men ändå ganska skön.
Fredag lurad jag mammi om att jag hade jätteont i huvudet så jag skulle slippa följa med på en födelsedagsfest. Hon gick på det så efter lite gnäll fick jag stanna hemma. Chillade ett tag tills jag fick ont i huvudet, på riktigt. Kanske som ett litet straff för att jag just hade ljugit för mammi? Vad vet jag... Well. Störttråkig kväll men jag orkade inte dra på fest så det fick gå an ändå.
Lördagen drog jag och Lisa till Norrköping en snabbis. Klagade inte så mycket när vi gick igenom stan med solen i ögonen samtidigt som vi lyssnade på Håkan. VÅRKÄNSLOR!!!... Oke, borde sluta tjata om våren, kanske . . .
Sen blev det kväll och då var jag och Mike hemma och vaktade Marcus (som förövrigt snart blir två månader gammal) Jaah, det var inte sådär jättekul och jag hade gärna kunna vart utan det. Hade världens fetaste huvudvärk så egentligen ville jag bara sova. Men det gick bra. Har förövrigt haft ont i huvudet tre dagar i rad, vad äre som händer liksom?..

Ojje, känner att det blev lite långt nu men men, ingen är tvingad till att läsa. SHIT egentligen har jag asbråttom nu, ska hinna lämna en tröja hos Lisa innan 07.24 bussen som jag ska ta, hiiiilp!
AJA, igår vaknade jag och chillade ett tag och sen drog jag iväg till Dave och sådära.


FINT DÅ,  men synd att det är mörkt ute nu. Solen, kom fram!!!!!!!!!!!!!11111


Puss, och glöm inte att anteckna allt detta, alla mina trogna fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0