Att göra... GÖRAN

Tja. Jag ska börja sätta upp små mål i taget och göra listor för mitt eget bästa. Tja då.



Den här veckan
-Ska jag lyckas med att vara utan godis. Passar bra nu innan mitt sjuttioelfte tandläkarbesök. Men chips får gå an. Men det braiga med chips är att det kan jag ju inte köpa i skolan, där jag i vanliga fall köper godis varje dag. Okej, det går lika dåligt varje gång. Varför skulle det gå bättre denna?!!?!? ÅÅÅÅH jag behöver hjälp.
-Jag ska som sagt gå till skolan varje dag + komma i tid och vara kvar tills vi slutar. Damidam.
-Göra om fågelburen till en råttbur + gå till djuraffärn och kolla priser på råttisarna!
-Plugga (Vem kan hjälpa mig?) . . .
-Skicka in sommarjobbgrejs hos kommunen. Fast ah, eftersom att dem lottar så har man väl 0 % chans + att jobben är kassa och lönen lika så. Men men, jag förlorar väl ingenting på att skicka in tre val eller vad det är man gör så atteh, ja.
-Sälja biokort till Ollie. Peeeeengar woho.
-Fixa töj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0