Bajstisdag

Började dagen med tretimmars frånvaro. Vaknade vid sju, tänkte vila ögonen lite men somnade och vaknade halv tio igen. HOPPSAN. Men nu är jag i skolan iallafall och det är ju bra. Javisstjaaa. Har ingenting att skriva men igår var jag i skolan och fick reda på att jag hade fått VG+ på idrottsprovet. Blev GLAAAAAAAAD som en jag vet inte vad. HEJA HEJA!!11
Det var kul. Efter skole drog jag och Moa till Norrköping (OVANLIGT...) Letade efter byxor utan någe vidare resultat. Tänkte köpa tygskor men fanns de i min storlek? NAE. Otur?Ja. Ovanligt? NAE. Chillade runt och träffade Pontus och David och sådära å sen drog vi heeeem. Bråkade lite med mamma som vanligt men nu är vi vänner igen. Skickade sms på bussen hit och skrev ha en bra dag och att hon skulle försöka gå utanför dörrn och så, då blev hon glad. Intressant . . .

HUEHUEHUE idag ska jag göra omprov i matte, också kul mmhmh... Sen ikväll drar jag till David ett tag och sen ska Patte hjälpa mig och plugga om det inte blir för sent. Skrev upp en lista på allt jag har kvar igår och det fick knappt plats på pappret så det är VÄLDIGT VÄLDIGT SKIT OMG OMG OMG OMG mycket så det är ju lagom depp


Puss & kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0