Död

Jag, död?
Nehe . . . Menar du det.

Ae fifan.
Kom precis till skolan. Har redovisning den här lektionen. Gjorde hela min inatt och den suger. Men men, så kan det vara.

Igår var det onsdag och då var man ju ledig så började dagen med att dra in till stan med mammi, Marcus och barnvagnen. Tog en fika och snackade med mammi och det var väl lite smått fint sådär. Vi umgås nästan aldrig själva så sånt behövs ibland tror jag.
Efter det mötte jag Moa och vi drog och fixade en piercing till mig och töjj till henne. Äntligen blev det av men jag kan inte påstå att jag är särskilt nöjd. 149 kr för en piercing som inte var så himlans fin på mig. Men har ju tröttnat och den här syns inte så mycket så nu får det vara. Sen åkte iallafall jag och Moisen runt, fixade tobak och lite å sen tog vi tåget till Norrköping ISTÄLLET för att dra hem å plugga som det egentligen var tänkt . . .
Norrköping var fint som vanligt. De spelade hög schlagermusik över hela stan och det diggade vi kan jag lova. Dansade med några fyllegubbar, åt pommes och sen drog vi hem igen.
Hemma testade jag mitt nya citrontobak som var okej och sen blev klockan sent och då började jag med min redovisning. DEPP PÅ DET.

Torsdag idag iallafall, och imorgon har vi ingen lektion. LÅNGHELG FTW! Det gillar Mirran.


Aa, men heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0