Fint!


Wooooooooouuuups!
Två Marcusar som flyger omkring? Va? Hu? Hur? När? Var? Varför?
Ingen vet...



Hej.
Vilken fin dag det har vart idag!
Var i skolan ett tag och det sög. Alla var lama och jag ställde mig frågan "VARFÖR PRATAR INGEN MED MIG?" Ingen svarade, så efter det tror jag att jag somnade i grupprummet.
Efter det åkte jag och Moa och fixade lite grejjer å sen åkte jag hem å sen in till musikskolan för att sela gitarr. Typ inte så kul men men, allt här i livet går ju sakta så även det här lär bli segt.
Sen åkte jag hem och fixade lite grejur tills jag fick bråttom till bussen. Tog tåget till Nkpg, mötte en pepp Victoria som började med att ge mig ett glädjetjut, kanske hennes sätt att välkomna våren på? Jag tror nog så. Chillade, mötte Shima, gick hem till henne. Fixade några nya dreads eftersom mina gamla gick ur. Jaah. Lite stressig men fin dag! Mer sånna tack. Solen har vart med mig hela dagen. Visst är den vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0