Hej och hå

Hej och hå vad mycket uppdatering det blir idag.
Har precis haft matte, fick reda på att jag har G men jag behöver ändå göra om ett prov. Så nästa tisdag blir det omprov. Men skönt med G iallafall.
Har precis stoppat i en töj i mitt andra öra. Har bestämt mig för att ha i båda så nu sviiiiider det . . . AJ AJ. Moa och jag var lika fresha som vanligt och luktade på varandras töjisar som luktade . . . JETTIGOTT . . .

Idag ska jag vara med på HELA idrotten istället för att bara vara med på teorin. Jag är lika förvånad som alla andra
"Va, ska DU vara med på fysiska?"
-JAPP, TÄNK FÖR ATT JAG SKA DET! Hohoheuhu!


Jarrå. Har ju egentligen ingenting att skriva så kanske ska runda av här då.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Moa

undra hur många ni-är-ju-dumma-i-huvet-på-riktigt-blickar vi fått hehihihoöhöhoh

2009-03-02 @ 19:23:30
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0