Hektisk dag, idag igen

Idag var det strul med äckel-kuk-bajs-Östgötatrafiken IGEN.
Det jag skrev om att Moa och jag alltid har turen på vår sida håller jag fortfarande fast vid. För idag tänkte vi ju vara hurtiga och komma iväg till Norrköping tidigt. 13.30 tåget tänkte vi ta så 13.04 rusade jag till bussen halvt fixat bara för att hinna. Kom dit och såg att tåget skulle vara 20 min försent, okej tänkte vi. Inte så farligt... Sen efter de där 20 minutrarna får vi reda på att tågen är inställda. Jaha, då blir det en ersättningsbuss istället som vi fick vänta på i typ 9349538459 år. Kom fram runt tre istället för två. Drog till stan, klagade en hel del, köpte present till mammi, åt pommes, blev glada, osv osv humöret gick väl upp och ned för oss båda hela dagen skulle jag tro, haha. Men det var rätt fint ändå.

Klockan sex tog kärringen (Moa) tåget hem (JAAA, tågen började funka igen!!!1111111111) och då drog jag till David en svängelisvängis. Fint.
Å efter det åkte jag hem och då kom Lisa hit och dreglade med choklad i munnen. Det var fint.

Mycket som är just "fint" märker jag...

A
N
T
E
C
K
N
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0