I min egna värld

JAG
ÄR
I
TID
OCH
JAG
ÄR
INTE
SÄRSKILT
TRÖTT
EFTER
ATT
HA
HÄVT
I
MIG
LITERVIS
MED
KAFFE
IMORSE

Det känns inte så tugnt att vara här, i skolan, ÄN så länge. Tänkte vara med på idrotten idag FAKTISKT men eftersom mitt minne inte existrerar glömde jag kläder men jag ska försöka vara med ändå. Kan ju chilla liksom.
Har engelska och ska svara på frågor om några som var här förra lektionen och berättade om olika länder. Men jag missade ju rätt mycket av det eftersom jag var sen så det här kommer att gå skiiiiiiiiiiit.
Jaoo. Kom på ett till mål med den här veckan: Hålla mig till ETT ciggpaket. Heja. Och så har jag ett mål till och det är att hinna skriva klart några (många) arbeten hemma som jag ligger efter med, INNAN PÅSKLOVET. Har alltså två veckor på mig. Peppa mig, tvinga mig, slå mig, gör vad som helst bara jag lämnar in nånting.

Vädret är jättetråkigt. Inget solsken och så lär det väl börja snöa snart igen. Jag får väl fortsätta att längta efter våren . . . 
Men i min egna värld är det vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0