Jag städade mitt rum idag

YEPP!
Ett av mina mål för veckan var att städa, och det har jag gjort nu. Nu är det så städat som det bara kan bli!!!!!11111...
Att inte äta godis på hela veckan blev därimot inte av. Ätit choklad både igår och idag. Jag kanske bara borde inse, att jag inte klarar mig utan det, hur jag än gör.
Och springturen imorgon blir inte heller av. Jag hinner faktiskt inteeee, så jag tar det en annan dag... När solen skiner (Y) Ah yeah vi säger så!

Mmh kul liv Mirre har . . . En kul grej är iallafall att jag hittade min Ipod i tvättkorgen igår när jag skulle tvätta. Då blev jag glad. Den har legat där i över en månad utan att jag vetat om det :)
Ehu.

Fette roligt på sista lektionen idag, hahaha. Ibland undrar jag om det är NÅTT som är fel... Vi borde gå särklass har jag kommit på.

Men ah nu borde ju ta tag i det där plugget jag har å göra asså. Men DET ÄR _FÖR_ MYCKET, hur och var ska jag börja?!!?!11

Lika sammanhängande text som vanligt men öh här har ni iallafall
världens intressantaste bilder . . .
Så stökigt var det ändå inte, brukar ju vara värre.

Skinande rent VAVAVA!!.. Min säng är tom, wuw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0