Jättekul måndag...

Idag stötte jag på Hanne på bussen väg hem från skolan. Efter några om och men lyckades jag tvinga med henne till djuraffärn där vi tittade på råttor åt mig. Fanns fyra honor där, så därför tänker jag åka bort till Tornby på onsdag och kolla vad dem har där också. När jag kom hem åt jag potatisgratäng och efter ett tag lagade mamma en sviiiingod soppa som jag åt också. Blev mätt och sprang till bussen för att möta Alex och hämta en töj så ikväll blir det att stoppa in en tia och sen åttan, ja den får glida in i det andra örat. Fixade lite grejjer på stan å sen åkte jag hem och gick till förrådet och hämtade min gamla fågelbur. Fick lite panik där inne när lyset inte funkade men jag lyckades iallafall få med mig buren.
SÅ NU PEPPAR JAG!!! Snart blir det två råttor som ska bli mina bästisar. Vad dem ska heta får ni veta när dagen är kommen!


Kommentarer
Postat av: hannnnnebannnne

för det första saknar jag att du inte skriver typ "det var länge sedan jag såg henne så det var jättekul att träffa henne igen, hon är typ bäst" & bara därför vill jag avslöja vad råttorna ska heta men eftersom jag är snäll så tänker jag låta dig hålla det som en hemlighet, men det betyder ju inte att alla ni andra ska tycka det är bra att jag inte säger något, ni ska bli arga & avundssjuka på att jag vet vad de små råttorna ska heta :) jag = största inserationskällan

2009-03-24 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0