Migränhelvete

Hej och hå, idag mår man inte sådär jättebra kanske.
Kom inte upp imorse, så tog lite egen sovmorgon men nästa vecka ska jag iallafall komma i tid hela veckan och särskilt på torsdagen för jag kommer aldrig i tid till Jonas lektion.
Efter skolan slängde i mig några tabletter innan jag gick och la mig och sov i några timmar. När jag vaknade hade huvudvärken inte försvunnit helt, men lite iallafall. Borde plugga som fan men har ju ont i huvudet vaaa... Ska se om jag kan försöka göra lite grejjer från förra terminen snart. Kanske bäst å ta dem först, eller?
EHEH EN GREJ BA!!!!!!!!111...
Förra veckan hade vi ingen lärare så då fick vi en uppgift att skriva för att få närvaro. Drog till bibblan och skrev, och gissa vad? MVG PÅ DEN!!!!!!!!!!!! VA?????? MIRRE??? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D...
Haha andaaaas, men asså ja, det är feting stort för att vara mig!

Fast jag suger lika mycket för det eftersom jag fortfarande har 54954 kg plögg jag inte har gjort ÄN...



Kul att min kukeblogg bara består av massa klagande, ehe.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var inte ens om dig. Och om jag hade betytt för dig skulle du inte ha agerat som du gjorde.

2009-03-14 @ 08:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0