Mirrans helg

Fredag kväll:
Skulle dra och käka och chilldricka hos Lisa, bara hon och jag, trodde jag. Men nae! Inte då, istället kommer jag dit och shulululululululu där var ju Linnea, Ebba och Hannah också. Blev feeeeett god mat, vin och vattenpipa. Drog in till stan lite också efter att ha missat bussen och typ sprungit som om det vore på liv och död, men det var rätt kasst där. Jag svalde även min ena piercingplupp denna kväll och tjatade om det hela kvällen. Men annars var kvällen great!




Lördag:
Blev väckt klockan tio å var hur seg som helst. Gick till Lisa och hämtade vattenpipan och sen vaktade jag bebben till ett. Han var inte jobbig på något sätt den här gången. Han bara låg och skrattade och gjorde söta ljud och sen somnade han. Efter det sprang jag till bussen och tog tåget till Norrköping. Mötte Victoria och vi började dagen med en fet pommes på Donken. MMM MMM MMM. Sen kom Shima och vi chillade runt på stan och drog hem till henne och bla bla kommer inte ihåg men dagen var fejn och sen drog jag hem med 5tåget. Hinner vara hemma i nån timma bara innan jag och Moa åker iväg till Norran igen med halv 8tåget. Tåget var PROPPAT med söta fjortisar som klämde fingrarna i toalettdörrn och jag vet inte vad. Roligast var när vi kom fram och en av fjortisarna (utan byxor) ramlar vid övergångstället hahah, vi dog och jag kissade nog på mig. Klockrent! Efter den roliga händelsen drog vi till Kulturkammaren där det var spelning oj oj oj drack lite och oj oj oj oj vad hände, jag ramlade i mitten av alla människor när några spelade och alla trodde väl att jag hade svimmat eller nått hahah å Moa dog åt nått annat håll men det missade jag tyvärr... Det var synd men det var kul och ag märker att jag inte kan skriva sammanhängande. Min rumpa gör svinigt ont :(



Hade med mig min kamera under dagen (! ! ! !)
Wow.
Söta tjejjer + en söt kickling somVic köpte för 50 spänn.



Kul kul. Idag har städat och vart dööööööööööd. Men lyckades hänga med Erika och Moa till stan förut för att köpa... CHIPS?!?!?? Nehe?!?........ Åt taco idag också ja.

Kommentarer
Postat av: VvvVv

Tjockast i världen.

OCH JAG HATAR DEN DÄR KYCKLINGEN, FAN ALLTSÅ :'''(

2009-03-22 @ 23:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0